blog-details-img

Hodri Meydan

KATEGORİSİ: KAZANIM

SINIF: 8. Sınıf

ÜNİTE: 2. Ünite

KONU: Zekât ve Sadaka

UYGULAMA ADIMLARI:

  1. Öğrenciler 2 gruba ayrılır.
  2. Hangi grubun önce başlayacağı belirlenir.
  3. Başlayan gruptan bir öğrenci, diğer gruptan bir öğrenciye meydan okur.
  4. Bu iki öğrenci ortada, öğretmenin bulunduğu yerde karşı karşıya gelir.
  5. Öğretmen Ek 1’de bulunan sorulardan birini okur.
  6. Elleri arkada bekleyen iki öğrenciden hangisi masanın üstünde bulunan zile önce basarsa cevap verme hakkını elde eder.
  7. Cevap doğru bilinirse rakip öğrenci, cevabı bilen öğrencinin grubuna dahil olur. Cevap yanlış ise cevap sırası rakibe geçer. Kimse doğru cevabı söyleyemezse herkes kendi grubuna döner.
  8. Her gruptan bir öğrenci sırayla rakipten bir öğrenciye meydan okuyarak oyuna devam edilir.
  9. Sorular bittiğinde sayısı en fazla olan grup kazanır.

DİKKAT:

  1. Sınıf mevcuduna göre öğrenciler 2-3-4 gruba ayrılabilir.
  2. Bir öğrenci, öğrencilerin tamamı bitmeden ikinci defa meydan okuyamaz.
  3. Meydan okunan öğrencilere en az 3 oyun tekrar meydan okunamaz.
  4. Masanın ortasında basılacak bir zil bulunmazsa, zil yerine pet şişe konulabilir. Şişeyi ilk alan öğrenci cevap hakkı kazanır.
  5. Cevap hakkı kazanan öğrencinin 5 saniye düşünme süresi vardır.

İndirilebilir Dosyalar

8S-2Ü hodri_meydan_ek1
1