ANASAYFA
KURUMSAL
Proje Hakkında
İGEDER Hakkında
EKİBİMİZ
OYUNUN ÖNEMİ
İLETİŞİM
OYUNLAR
Kelime Avı
KATEGORİSİ: ARA SICAK
SINIF:
ÜNİTE:
KONU:
UYGULAMA ADIMLARI:
Öğretmen, grup sayısına göre 1, 1,5 ya da 2 dakikalık kronometre açar.
Öğretmen, bir kategori seçer. Ardından oyunu ve süreyi başlatır.
Öğrenciler sırayla, o kategoriden başka bir kelime söyleyerek oyunu devam ettirir.
Öğrenciler, süre bittiğinde kelime sırasının kendisinde kalmaması için uğraşır.
Süre tekrar başlatılarak ve kategoriler değiştirilerek oyun devam ettirilir.
DİKKAT:
Oyunda elenmek yoktur.
Kelimeler “eşyalar, isimler, şehirler, meyveler, kırtasiye malzemesi veya kavramı çok olan bir ders kategorisinden” seçilebilir.
Oyun başlamadan önce takip edilecek sıra belirlenmelidir.
10 öğrenci için 1 dakikalık zaman dilimi yeterlidir. 20 ve üzeri oyuncuya sahip gruplarda 2 dakika yeterlidir.
Öğrenci 10 saniye içinde cevap vermezse bir sonraki öğrenciye sıra geçer.
Oyun, söylenen kelimenin son harfi ile başlayan başka bir kelime söylenmesi şeklinde biraz daha zorlaştırılarak oynanabilir.
1